marți, 15 aprilie 2008

alte vremuri

Doar ce am venit mai vesela de la scoala, dupa un examen relativ greu. Probabil ca sunt primul om care vine vesel de la scoala, dar asta mi se intampla mie acum. Si asta poate pentru ca am colegi tare simpatici. Cu ei ma simt bine. Au personalitati diferite si fiecare e acolo din alt motiv. Ai putea sa te intrebi cate motive pot sa existe pentru mersul la scoala. Pai la baza e unul singur. Motivele pentru care frecventezi cursurile sunt diferite. Unii vin pentru ca vor sa invete Tongue out altii ca sa se mai intalneasca cu colegii si sa stea de vorba, altii ca sa-si mai copieze niste cursuri iar altii pentru ca "era in drum".

Eu ma duc pentru ca imi place. Scoala nu e chiar in drumul meu si la cursuri ma duc destul de des, asa ca nu prea am nevoie de "update". Mie imi place atmosfera, imi plac colegii si pe langa asta, parca imi era dor de perioada in care eram studenta si nu faceam nimic altceva. Aveam 2 luni incarcate pe an si atat: ianuarie si iunie. In rest, nici o grija nu-mi incretea fruntea. Stiam ca trebuie neaparat sa am o "fereastra" in timpul programului in care sa mai aflu la un suc si un burger care ce si-a mai cumparat, cine cu cine se mai intalneste sau cine cu cine nu se mai intalneste si de ce.

Apoi numaram zilele pana sa ajung acasa in provincie de unde plecam ca toti studentii cu mancare la pachet si cu bani de buzunar. Si una dintre putinele griji era sa nu raman fara ei in primele zile pentru ca riscam sa nu mai primesc altii prea curand. Iar mama lua salariul pe 10 si pe 25 Smile ...ca si acum, doar ca acum am banii mei!

Era frumos atunci. Singurul inconvenient era durerea de cap dupa o noapte nedormita si petrecuta in club. Acum sunt atatea, ca uneori mi se pare ca nu e bine deloc sa fii om mare...desi mi-am dorit atat! Nu sunt foarte mare, dar acum am griji si responsabiliti. Uneori prea mari pentru varsta mea (asta cand sunt stresata), alteori suficiente cat sa-mi consume excesul de energie pe care altfel l-as risipi pe lucruri fara importanta.

Una peste alta, a fost frumos atunci. Si acum e frumos, dar e altfel. Si cand mi-e greu, imi sun prietenii. Ei stiu intotdeauna ce sa-mi spuna ca sa-mi fie mai bine .

Niciun comentariu: