marți, 15 aprilie 2008

prietena mea

Ieri nu stiam despre ce sa scriu, goear se incarca greu iar pe youtube nu gaseam nimic sa se potriveasca cu starea mea de spirit. Asa ca am renuntat la postul de ieri care o sa stea mult si bine in draft pentru ca inca mi se mai pare ca este penibil. Asa ca m-am razbunat Tongue out

Azi mi-a venit o idee. Eu n-am vorbit inca despre prietena mea. Ei bine, prietena mea este tare simpatica. Are si un iubit, la fel de simpatic ca si ea si impreuna formeaza un cuplu cum altfel decat "simpatic"?

Ani la rand am tot incercat sa stabilesc exact care dintre fetele cu care ma intalneam la povesti era prietena mea cea mai buna. Si mi se parea un lucru tare greu de hotarat. Era o moda printre adolescenti sa ai "cel mai bun prieten" iar eu nu puteam sa fiu altfel. Cu toate astea, niciodata n-am reusit sa iau o hotarare in sensul asta pana nu demult. Si ma tot intrebam de ce. Pai simplu. Pentru ca in loc sa privesc persoana, eu incadram totul in tipare. Ia sa vedem daca face cum am vazut eu in filmul ala sau am citit in cartea aia sau mi-a povestit nu-stiu-cine ca trebuie sa faca nu-stiu-ce.

Trebuia sa tin cont ca povestea despre mine o scriam eu, ca rolurile ni le interpretam asa cum credem de cuviinta, iar ce povestesc altii din filmele lor li se potriveste doar lor. Asadar, prietena mea cea mai buna nu este ca toate celelalte "cele mai bune prietene" pentru ca nu are cum. E diferita pentru ca asa trebuie sa fie.

Impreuna am invatat poate cea mai importanta regula care face o prietenie sa dureze: orice s-ar intampla, orice hotarare ar lua una dintre noi, cealalta o va sustine indiferent daca este de acord sau nu. E stiut faptul ca ce face bine unuia poate sa faca rau altuia, asa ca ideea este ca orice hotarare ar lua prietena mea trebuie sa fie buna din punctul ei de vedere si nu din al meu. Iar ea face la fel.

Deci rolul celei mai bune prietene este jucat de o singura persoana, in stilul ei. Din cauza asta remake-urile nu sunt intotdeauna cele mai reusite. Pentru ca oricat te-ai stradui, cand vine vorba despre relatii interumane nu le poti incadra in tipare.

Eu va doresc tuturor prieteni dragi si sinceri...ca ai mei...si o zi buna...ca a meaWink

Niciun comentariu: