miercuri, 30 aprilie 2008

neintelegere

am fost acuzata ca sunt prea agresiva. si nu era vorba catusi de putin despre inclinatia spre violenta fizica. era vorba despre fire. si din acel moment oamenii mi s-au parut atat de superficiali... traiesc doar pentru ei si eticheteaza cu usurinta. in acelasi timp le convine ca sarcinile pe care sunt prea neputinciosi sa si le asume sa fie puse in carca altcuiva. si atunci cel care le preia este catalogat drept agresiv. nimic mai neadevarat as putea eu spune....si tare trist, intr-o zi atat de insorita...

2 comentarii:

Ahriman spunea...

Tu daca il faci pe unul "prost" esti agresiva... desi ai dreptate... si ai parte numai de efecte negative... In schimb daca prostul iti da un pumn si te lasa lata, e normal... iar el se simte "inteligent" si "barbat adevarat"...
Traim in Romania... unde prostia se mananca cu kilogramele si se absoarbe prin toate canalele posibile... iar arta nu mai e arta daca nu e insotita si de prostie (vezi noua malodie a Andei Adam)... din pacate, toate astea ne dor... si ne dor rau!

nassima spunea...

haha, ti-am spus ca nu-mi place anda adam si n-o sa-i ascult ultima melodie. sunt convinsa si fara sa ascult de ce ai dat un asemenea exemplu :) din pacate ai dreptate. daca ii sesizezi unuia prostia si i-o arunci in fata, esti agresiv. pe de alta parte, n-o fi la fel de adevarat ca inteleptul cedeaza primul? am citit zilele trecute nici eu nu mai stiu pe unde, ca sunt dispute pe care e mai bine sa le pierzi, pentru ca simplul fapt ca le-ai castigat te face sa pari ridicol. inclin sa cred ca cine a gandit asta, avea dreptate.
asa ca daca vad ceva ce nu-mi convine, incerc sa schimb daca pot. daca nu, nu. nu inseamna ca daca nu fac nimic imi place ce vad sau aud. dar imi dau seama ca nu sta in puterea mea sa schimb. si nu pot trai o viata intreaga certandu-ma cu toata lumea care face ceva gresit. eu apar doar ceea ce ar putea contraveni bunului mers al lucrurilor din viata mea. asadar nu ascult anda adam (merci de avertizare :P, nu ascult manele, nu discut cu persoane de la care nu am ce invata pentru ca este o pierdere de timp si incerc sa imi apropii persoanele care gandesc si actioneaza la fel ca mine. ceea ce din punct de vedere psihologic este firesc. ceea ce incercam eu sa-ti spun in comentariul postat la ultimul tau articol era tocmai faptul ca nu trebuie sa te impiedici de ceea ce sustin altii, oricat de vehement. daca tu crezi in ceva, urmeaza-ti crezul! daca poti schimba ceva, schimba! si mult succes!